美麗 E 甸園

~~~~~~~~~~~~~~~ 美 麗 E 甸 園 ~~~~~~~~~~~~~~~


<< 找 我 請 E mail : koocoolday@gmail.com >>


2012年9月25日星期二

我隻貓 … 問 : 你得閒未呀 ?

我隻貓 : 你得閒未呀 ?

: 可唔 可以 入黎呀 ?
: ( 因為 做緊嘢 , 完全 唔知道 小霸王 房門 )
: 冇話 唔得 , 即係 可以 入房 啦 he he he
: 做咩呀 ? 揾我 有事 ? 我做 緊嘢喎 , 等陣 先陪你啦



: 你得閒未呀 ? 究竟 要等 幾耐架 , 我坐咗 好耐啦 !!!


沒有留言:

發佈留言