美麗 E 甸園

~~~~~~~~~~~~~~~ 美 麗 E 甸 園 ~~~~~~~~~~~~~~~


<< 找 我 請 E mail : koocoolday@gmail.com >>


2011年8月24日星期三

乜 生日 唔係 應該 收蛋糕 嘅咩 ? ( 幾時 變咗 月餅 架 >.< )

生日 唔係 應該 收蛋糕 嘅咩 ? ( 幾時 變咗 月餅   >.< )
小妹 8 生日  

人地生日 , 生日蛋糕 , 我生日 , 就收咗 好多盒 月餅 ×﹏× 


以前 , 親戚朋友 會送 好多 生日蛋糕 俾我 , 但係 今年 我只 收到 一個 生日蛋糕 , 其他人 全部 都送 月餅 ! ! ! 有位 朋友 仲衰 , 送張 月餅卷 俾我 , 我初時 仲以 為係 封利是 俾我添 ! ! !


雖然 , 係人 都知 , 好鍾意 美心月餅 , 但係 生日 應該 生日蛋糕 架嘛
後記 : 講開又講 , 小妹 真係 好鍾意 美心月餅 , 原因 簡單 , 因為 美心月餅 甜度 適中 , 蓮蓉夠滑 , 蛋黃 漏油 , 價錢 好合理 , 所以 , 小妹 自細 好鍾意 , 班友仔 叫做 有我心 ( 少少架咋 ) , 仲記得 鍾意 美心月餅 , 好喇 , 今次 放過 佢地啦 ,

沒有留言:

發佈留言